Monday, January 18, 2010

Happy Birthday Hanif...!!!

Hari ini hari jadi Hanif yang ke-12. Selamat hari lahir, semoga jadi anak yang baik dan berjaya dunia akhirat. Tambah pulak tahun ni UPSR/PSRA! So, buat betul-betul OK!
Pagi tadi bawa dia pi JPN Shah Alam, buat IC / Mykad.
Hanif tanya ada ujian apa-apa ke nak buat Mykad.
Saya cakap ada - nanti pegawai dia tanya Malaysia ada berapa negeri, apa ibunegeri Selangor. kalau salah jawab tak leh dapat Mykad...(he he he tengok dia diam je...)
Lepas dah settle semua, masuk nak turun lif, Hanif tanya --- ni saya dah buat Mykad kira saya dah ada lesen bawak kereta ke, Bah?
Tu gambar Hanif pegang buah jambu yang dipetik dari farmville!!!

4 comments:

aaapit said...

hepi besday hanif..

Tirana said...

happy birthday hanif.. Sama baya dengan anak perempuan saya rupanya. Dia punya birthday 25/jan..Bulan sept ni nak amik upsr..

WanAni - One And Only said...

Taj, nape panggil hanif? Bkn ke Firdaus namanya? Nway, happy besday! dah boleh memandu kete la pulok! hehehehe...

tajudin said...

aaapit - thank you (kata hanif)

Tirana - ye ke? noted noted.

Wan - Hanif panggilan semua kawan-kawan kat sekolah dia dan sebahagian sedara mara. Kalau pi sekolah sebut nama Firdaus, tak de saper kenal...