Wednesday, October 7, 2009

F.U.C.K. !!!

Abah, saya tanya jangan marah tau. Abah tau tak makna F.U.C.K <<<--- Hanif tanya?


(diam, terkedu pun ye jugak...tak tau nak cakap apa)

Abah tau ke tak apa F.U.C.K tu?

Apa maknanya?

Maknanya --- Fokus Untuk Capai Kejayaan

(Hanif tambah lagi, bila kita belajar dalam kelas kita kena "Fokus Untuk Capai Kejayaan"...dia nampak ni kat kerusi bas sekolah...)

(...teruk sungguh bunyi acronym macam ni...)

5 comments:

Anonymous said...

memang dahsyat tajuk ni, ada juga singkatan macam ni budak-budak zaman ni

rostam said...

not sure if u come across this group called * PISANG * Professional Islamic Support And Nurture Group, a group that was established to help Sufiah Yusof. joke aside*

tajudin said...

anon --- ntah la...

rostam --- tak pasti, betul ke ada kumpulan nama tu?

Auna said...

yer lah ingatkan ape hahah ...
tq ngan tajok nie...hahahahahahhhhhhh

tajudin said...

Auna --- ye lah kena tanya dulu baru buat conclusion, jangan terus melenting, betul tak...?

Datang selalu sini...