Monday, December 21, 2009

...Air Mani vs Air Pekat...

3 @ 4 malam lepas, anak bujang saya kejut saya dari tidur.

Abah, air mani macam mana ek?
Kenapa?
Saya rasa saya keluar air mani la?
Mana tau?
Masa saya nak kencing tiba-tiba keluar air warna putih pekat?
Masa nak kencing?
Ya, bah... (jawab Hanif confident)
(saya diam)

Habis macam mana ni Abah, saya dah baligh ke? Kena mandi wajib tak?
Ishh, betul ke yang keluar tu air mani? Banyak ke?
Mana saya tau, air mani macam mana. Keluar setitis dua je (kata Hanif)
Bukan kot...air mani lain. Sebelum basuh tadi kenapa tak tunjuk Abah dulu...

Lain kali tunjuk Abah dulu, baru Abah boleh confirm yang keluar tu air mani ke atau air orang tahan kencing...

(kena siapkan diri...)

8 comments:

aaapit said...

dah bujang si hanif..

Tirana said...

berapa umur hanif? hehehe..gelihati baca cerita ni..mengingatkan saya pada anak lelaki kedua saya..macam hanif jugak la dulu..hehehe

tajudin said...

aaapit - kweng kweng kweng...

Tirana - 11. so, apa tindakannya masa tu?

WanAni - One And Only said...

wuahahahahahawuahaha......hanif and taj. Dah besaq rupanya hanif tu ek...
pandai-pandai la cari jawabnya taj...Nasib baik anak-anakku semuanya dah akhil baligh dan tak pernah tanya apa2pun, depa pandai sendiri.

tajudin said...

WR - budak-budak dulu cam tu la, budak sekarang ni + paknya, prihatin sikit...

laily said...

anak bujang saya dah 11 tahun, hmm tak tau macamana nak menjawab. kalau arwah abah dia ada memang serah je kat dia pandailah dia nak terangkan.

tajudin said...

Laily - rasanya tak juga. Walau serah kat Abah pun belum tentu boleh jawab. Sabar lah ye, explain mana yang boleh...

麻辣鴨血Maggie said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社