Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru dan Selamat Berguru

Selamat Hari Guru kepada semua cikgu-cikgu, guru besar guru/ustaz/ustazah, tenaga pendidik, tenaga pengajar yang masih bertugas mahupun yang dah tukar profesyen ataupun dah pencen. Masih tetap orang panggil Cikgu!!!

Ucapan Khas Hari Guru
Untuk seluruh cikgu-cikgi saya - ramai --- ramainya, tak tertulis saya namanya --- di semua sekolah yang saya pernah masuk/menuntut.
Untuk semua guru di SIMDE.
Untuk semua guru yang mengajar anak-anak saya di Tadika Darul Ehsan, SIMDE dan SMKSJ
Untuk abang/kakak/ipar saya yang bertugas sebagai guru
Untuk semua sahabat/rakan yang bertugas sebagai guru
Untuk bloggers/pembaca blog yang bertugas sebagai guru
Kalian semua ada pendidik berhati mulia, pembimbing generasi masadepan.
Ibubapa semua - hormatilah guru-guru kita dan guru-guru anak-anak kita. Kekalkan doa untuk kebaikan dan kesejahteraan kepada semua guru dan keluarga mereka.

4 comments:

Unknown said...

ucap pada lecturer boleh tak? guru memandu? heheheh gurau jer Bro... selamat hari guru semua

tajudin said...

boleh boleh

mu nak ucap kat guru silat boleh, guru tomoi boleh, guru masak, guru muzik, guru kompang, guru nasyid selagi mana ada ilmu disampaikan...

Anonymous said...

slmat hari guru kepada guru2 msia.....

tajudin said...

DeePo, (guru-guru jawab) terimakaseeeeh!!!