Saturday, February 14, 2009

Banglo Bergerak Laju

Kawan saya mai rumah, datang ziarah sambil ajak naik "banglo bergerak (moving bungalow)" -- kereta baru --- Porsche Cayenne S 4.8L

Ronda-round-pusing Subang Jaya, USJ, Putra Height --- the car accelerates 0-100km/h in 6 seconds? Ganas tu...

...dah kita tak de Porsche, meh le share belek-belek sikit gambar bawah ni...ambik gambo pun jadi lerrr...





15 comments:

Tirana said...

Tajudin..

Ada porsche kena duduk kat kampung baru seronok nak pecut selalu sebab jalan tak sesak..hehehe..Kalau duduk di KL ni..nak pecut macam mana, jalan sesak selalu..

tajudin said...

Tirana, guna kancil cukup le, boleh cilok cilok

Mr.RHishaM said...

perghhhh... Porsche tuuu... putih mata laaaa kawan

Anonymous said...

baiknya hati kwn tu, siap dtg rumah pelawa naik Porsche

Anonymous said...

lupa nk tanya, kwn tu kerja apa? mimpi apa kwn tu dtg rumah pelawa naik porsche dia, bestnya

the deint said...

fuh porsche uh!!!
tgk tajuk at first deint pnye la dok pikir ade ke banglo bergerak?? hahahahaha...XD LAMbat PIkap lorh.. x dapat nak beli naek pon jadi la ye.teringin jugak mane taw rasenyer laen macam ke.hehe.

tajudin said...

sham, jangan putih mata sham.

nantilah, kalau kawan aku tu bagi pinjam, boleh lah den jemput mu pulak bawak pusing-pusing...ha ha ha

tajudin said...

anon 11.24/11.29

kita kawan semua orang. tak rugi. ya kawan tu datang ajak satu famili pusing...

maaf, personaliti kawan tak boleh expose, keep privacy...

tajudin said...

the deint,

ini lah betul-betul banglo bergerak... atas jalan you...kalau orang tanya, apa beza naik porsche dengan naik keter lain --- jawabnya, sama je, cuma naik porsche orang luar toleh banyak kali...gitu ler

Anonymous said...

AP holder ke atau anak AP holder?

4.8liter tu petrol dah jadi macam air tu!

tajudin said...

berminat ke nak beli?

kalau nak beli bagitau, boleh kawan bagi diskaun.

untuk jimat petrol, gunakanlah fuel saver...

amy said...

berapa harga seketul tu.....

tajudin said...

adalah, berbakul-bakul lah jugak duitnya...

Tzy Wen said...

wah, nice car! cayenne s must be around 300+k now?

tajudin said...

Tzy Wen, when your LOTUS ready?