Sunday, August 10, 2008

...ala kak, jangan le buat macam tu...

hari ni kami ke pusat membeli belah yang terkenal di dunia -- MYDIN -- mall, hypermarket, gudang beli-belah ultra-moden di USJ -- biasa lah, ramai orang.
.
anak pulak rayau-rayau, saya pun tercari-cari anak saya.
.
sedang tercari-cari tiba-tiba ada orang jerit -- DIN!!!! (saya tengok sebelah --- ada seorang kakak jerit sebelah tepi (telinga) saya --- ingatkan dia panggil saya. kuat benor... )
.
kakak tu sebenornya tengah panggil/jerkah anak dia (marah pasai merayau ke - baru jumpa, atau nak marah anak dia jalan sana sini -- tak tau la). tapi kak, janganlah jerit tepi telinga saya... terkejut pun iye jugak, tambahan pulak nama saya pun DIN jugak...
___
___
___
sebelum balik anak saya yang merayau tu sempat jumpa Cikgu Jaafar (Jaafar Onn @ JO). Cikgu Jaafar ada rancangan memasak di MYDIN.


2 comments:

yensetapak said...

ini kalau tokey MYDIN tau ni, mau diaorang up blog ni RM20 juta.

tajudin said...

yelah. harap-harap tokey MYDIN baca blog ni.. ha ha ha