Sunday, June 15, 2008

Catherine Zeta Jones


Catherine Zeta Jones (age 38) remains the world's most beautiful woman.

And, so what?

Ya la... no need to find the magic mirror again la!!

(... mirror, mirror on the wall....)




8 comments:

amy said...

yes, look at her, she's gorgeous.

amy.

Rene said...

Assalaamualaikum

Erm, cantik tu cantiklah, kurniaan Allah kaan, tapi ma'aflah chek nak habak mai, chek rasa ramai lagi Muslimah kita yang dok ada di Lebanon, Syria dan Iran laaagi cun melecun!!! Kalau lah depa boleh masuk Miss Universe (depa takkan masuk pun), Catherine Zeta Jones?!? Sapaa tu?

Anonymous said...

tambah lagi koleksi gambar zeta jones ini. banyakkan lagi.

waterlily said...

Salam,

Aiseh En Tajudin. Saya umur 38 juga. Tapi tak cantik macam dia pun huhuhu

Salam kenal :)

yensetapak said...

catherine zeta jones ni memang cantik. kalau dia kat Malaysia ni, dah lama disambar Datuk-Datuk...

tajudin said...

>tq amy. (..angguk..)

>>rene, waalaikummussalam. tak payah jauh2. di Malaysia ni pun ramai yang cun melecun, tak gitu (ambik hati)

>>>cukup la dengan yang ada tu ya. tq.

>>>>waterlily, saya pun 38 tahun jugak & yang penting sempurna semua, cukuplah.

>>>>>yen, bukan Datuk je sambar, yang tak Datuk pun cuba sambar jugak..

Rene said...

Hehehe, timakasih Taj...Allah, dan boleh tengok kat sini ja laaah! Yang nak tergelak tu orang ita nie tak reti nak appreciate sangat. Dah lawa kata huduh, tak huduh pun kata huduh..isk isk..political correctness take u nowhere! Orang Tanjong kata pi mai pi mai tanggg tu gak...Daak aih cek tak maraah, sapa marah cek juai!ahaks!

tajudin said...

rene, senang cerita jangan betulkan mata anda -- tengok apa yang ada.