Sunday, October 19, 2008

ra*ya*ba*wau*ta

Gambar sesudah ribut di Muar yang diemel oleh sepupu saya, Anis Idayu. Ribut sekitar jam 4 pagi cuma mengambil masa beberapa minit sahaja, tetapi telah menyebabkan ruang belakang bumbung rumahnya tercabut sama sekali (dalam keadan yang sangat senyap). Kalau tidak kerana hujan lebat yang masuk ke dalam rumah, tiada seorang penghuni rumah pun yang akan terjaga kerana senyapnya bumbung yang diangkat...
.
Banyakkan bersabar (& tq Ayu).













13 comments:

amy said...

mengeja jg dibuatnya tajuk tu. ingat apa tadi......

ini ujian, sabar banyak2....

RHisham said...

>aku pun siap tulis jawi baru dapat tangkap maksud dia. RIBUT.
>>otak dah berkarat, perlu diasah hari-hari

tajudin said...

he he he saja je test sikit ilmu JAWI tu...

ye setiap ujian perlu disekalikan dengan sabar.

tajudin said...

sham, jangan buat malu orang muar...

asah selalu...

RHisham said...

Insya-Allah Bro Din.

tajudin said...

baguih baguih.

budak-budak ko ramai turun muar ke, boleh gotong royong bersihkan ribut sekali...

myun said...

ra*ya*ba*wau*ta* sama la makna dgn ge*mim*ba*re*wau*ta*ha,ha.ni cari kt kamus mana pn tk jumpa.kalau tanya pd generasi ketiga kt kg tu lagi la tk tau.apa hal jgn pening kepala maknanya tetap sama.

myun said...

dengo kabo wak ahad settle 2 ari je.tak gitu

aaapit said...

ish umah tokcik tu...call ayah jap...

tajudin said...

> myun, peh dasat jawi lama tu -- kitab mu-ta-al-bad-rin ke?

>> wak ahad kan orang pro...

tajudin said...

ye rumah tokcik.

myun said...

semua mau ingat jasa wak ahad tu,majoriti rmh kt kg tu hasil tangan dia dr yg baru sampailah nk repair rmh,termasuklah surau,jambatan2 kt kampung dn banyak lg lah.skrg dh ada opis ada gmbrnya dlm gambar2marhaban si tajudin tu.YE MEMANG PRO..tapi aku tk pasti dia ada "PEMAIN" import tk.

tajudin said...

kalau dah pro mesti ada pemain import